چکرز ترکیه

چکرز ترکیه

نسخهٔ ۳.۲۲.۳
نصب<۱۰
دسته‌بندیمعمایی
حجم۴۵ مگابایت
آخرین بروزرسانی۲۲ شهریور ۱۴۰۴
چکرز ترکیه

چکرز ترکیه

کرجانیک
نسخهٔ ۳.۲۲.۳
نصب<۱۰
دسته‌بندیمعمایی
حجم۴۵ مگابایت
آخرین بروزرسانی۲۲ شهریور ۱۴۰۴
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

یکی از انواع بازی چکرز ، که ویژگی بارز آن ، برخلاف اکثر انواع چکرز ، این است که حرکات و ضبط چکرز نه به صورت مورب ، بلکه به صورت عمودی و افقی انجام می شود.


این بازی را می توان با هوش مصنوعی ، همراه با شخص دیگری در همان دستگاه یا با رقیب آنلاین در حالت چند نفره بازی کرد. شما همچنین می توانید بازی های دیگر بازیکنان را تماشا کنید ، به عنوان یک تماشاگر عمل کنید و نسخه خود را از حرکت بعدی بازیکن با ساخت آن در هیئت مدیره ارائه دهید.


قوانین:


- بازیکن با چکرز سفید اول می رود.

- یک چک کننده ساده یک مربع به جلو ، چپ ، راست حرکت می کند.

- ملکه به هر تعداد زمین خالی به جلو ، عقب ، راست ، چپ حرکت می کند.

- اگر بازیکنی این فرصت را داشته باشد که در نوبت خود چکرهای حریف را بگیرد ، باید آنها را بگیرد. گرفتن چکرهای حریف تنها زمانی امکان پذیر است که میدان پشت چکر حریف آزاد باشد. اگر چکرهایی که چکر حریف را شکست می دهند از موقعیت جدید بیشتر ضربه بخورند ، دستگیری چکرها بیشتر ادامه می یابد. شما می توانید چندین چکر حریف خود را در یک حرکت شکست دهید.

- اگر چندین گزینه برای گرفتن چکرهای حریف وجود داشته باشد ، بازیکن باید یکی با بیشترین تعداد را انتخاب کند. این امر در مورد گرفتن هر دو چکرز و ملکه ها صدق می کند.

- اگر چندین گزینه برای گرفتن همان تعداد چکرز وجود داشته باشد ، بازیکن حق انتخاب هر یک از این گزینه ها را دارد.

- یک چک کننده ساده به چک کننده حریف ضربه می زند ، در جلو ، در سمت راست یا چپ ایستاده است. پس گرفتن چکرها یا ملکه های حریف ممنوع است.

- ملکه چکرهای حریف را از طریق هر تعداد مربع خالی در جلو ، پشت ، راست و چپ از او می گیرد ، اگر میدان کنار چکر خالی باشد. یک ملکه ، مانند یک چکر ساده ، می تواند چندین چکر حریف را در یک حرکت شکست دهد. ملکه پس از شکست دادن چکر حریف ، موظف است در پشت چکر شکسته در زمین بایستد.

- چکرها در طول نبرد یکی یکی از تخته خارج می شوند ، اما ملکه حق تغییر جهت خود را به صورت عمودی یا افقی در طول سکته مغزی ، یعنی 180 درجه ندارد.

- یک چک کننده ساده که وارد خط افقی هشتم می شود در پایان نوبت ملکه می شود ، اما نمی تواند به عنوان یک ملکه در همان نوبت ادامه دهد.

- برنده کسی است که توانسته تمام چکرهای حریف را از بین ببرد یا امکان حرکت را از آنها سلب کند ، یا کسی که با چندین چکر ساده خود در برابر چکرهای یک حریف ساده باقی مانده است.

- اگر بازیکنان یک قطعه روی تخته باقی مانده باشند ، قرعه کشی اعلام می شود.

نظرات کاربران - ۰ رأی
۰ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱