هدف بازی این است که تمام مهره های خود را به خانه بیاورید و قبل از اینکه بازیکن دوم این کار را انجام دهد آنها را از روی تخته بردارید. بازیکنان به طور متناوب تاس می اندازند و مهره ها را مطابق با نقاطی که می اندازند حرکت می دهند، مهره ها را یک دایره کامل در اطراف تخته به سمت خانه خود حرکت می دهند و آنها را از تخته خارج می کنند.
اعداد روی هر تاس نشان می دهد که بازیکن باید چند امتیاز یا قدم را حرکت دهد. چکرز همیشه فقط در یک جهت حرکت می کند - از نقاط با اعداد بالاتر به نقاط با اعداد کمتر.
قوانین زیر اعمال می شود:
- یک چکر فقط می تواند به یک نقطه باز حرکت کند، یعنی به نقطه ای که توسط دو یا چند مهره رنگ مخالف اشغال نشده باشد.
- اعداد روی هر دو تاس حرکت جداگانه ای را تشکیل می دهند.
بازیکنی که دوتایی می اندازد هر یک از اعداد روی هر تاس را دو بار بازی می کند.
وقتی بازیکنی تمام پانزده مهره خود را به خانهاش آورد، میتواند شروع به انداختن آنها از روی تخته کند. اولین کسی که تمام مهره ها را از روی تخته حذف کند، برنده بازی است.