دایان یک اپلیکیشن حضور و غیاب موقعیت محور و تحت وب میباشد که میتواند علاوه بر کنترل تردد در امور دیگر نظیر مدیریت مرخصی ، مدیریت تاخیر ، مدیریت بیمه و سایر موارد پرسنلی بدون نیاز به هرگونه سختافزار جانبی، همانند یک دستگاه حضور و غیاب به شما کمک کند .
امکانات دایان
- پشتیبانی از ساختار چندشعبه ای
- عدم نیاز به دستگاه حضور و غیاب و هرگونه سختافزار و بستر شبکه
- محاسبه کارکرد پرسنل
- مدیریت اضافه کاری
- شیفت کاری شناور و ثابت
- مدیریت تاخیر
- راه اندازی سریع
- کنترل تردد پرسنل به صورت آنلاین و در لحظه
- امکان دریافت خروجی excel,csv از گزارشات
- امکان عکسبرداری از چهره پرسنل در صورت فعالسازی از طرف کارفرما
- امکان تعریف چند شیفت کاری برای هر نفر در یک روز
- عدم محدودیت در ذخیرهسازی اطلاعات
نکته
اپلیکیشن پیش رو مربوط به پرسنل میباشد و برای ثبت نام و فعال سازی لازم است وارد وب سایت dayan.app شوید .
چگونگی راهاندازی و استفاده از دایان
- ثبت نام در پنل تحت وب دایان به عنوان کارفرما
- تعریف پرسنل، شیفت کاری، موقعیت مکانی سازمان و ایجاد ایستگاه کاری
- چاپ ایستگاه کاری و نصب در محلهای مورد نظر
- اسکن ایستگاه کاری با اپلیکیشن دایان توسط پرسنل و ثبت تردد
چرا از دایان استفاه کنید ؟
کسب و کار ها برای مدیریت تردد ، محاسبه حقوق و دستمزد ، تنظیم لیست بیمه و مسائل مختلف نیاز به گزارش تردد پرسنل خود دارند ، روش های سنتی محدودیت هایی اعم از عدم پشتیبانی از چند شعبه ای بودن ، دورکاری و ... را پشتیبانی نمیکند و علاوه بر آن هزینه بالای دستگاه ها باعث میشود مشکلاتی ایجاد شود ،اما دایان تمامی این مشکلات را به سادگی رفع نموده است .
سایت دایان:
http://dayan.app/
پنل تحت وب دایان:
http://web.dayan.app/
اینستاگرام دایان:
https://www.instagram.com/dayan.application/