مدیریت ترنج - فروشگاه و کارمندان

مدیریت ترنج - فروشگاه و کارمندان

نسخهٔ ۳.۰.۰.۳۵
نصب +۲ هزار
دسته‌بندی ابزارها
حجم ۱۶ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
مدیریت ترنج - فروشگاه و کارمندان

مدیریت ترنج - فروشگاه و کارمندان

ترنج رهیافت
نسخهٔ ۳.۰.۰.۳۵
نصب +۲ هزار
دسته‌بندی ابزارها
حجم ۱۶ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

در کمتر از سه دقیقه:

رایگان فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

باشگاه مشتریان و سیستم ویزیتوری داشته باشید

و بدون نیاز به هیچ دستگاهی حضور و غیاب ثبت کنید

با هر کسب و کاری که دارید، از مشاغل خانگی گرفته تا فروشگاه سطح شهر و یا حتی یک شرکت پخش، می توانید فروشگاه آنلاین خود را با این اپلیکیشن راه اندازی کرده و از دو طریق زیر محصولات خود را به فروش برسانید:

- اپلیکیشن مرکز خرید ترنج(نسخه مخصوص مشتری)

- وب سایت مرکز خرید ترنج

به این نحو که هر زمان شما محصولی را در اپلیکیشن مدیریت ترنج قرار دهید بصورت خودکار و بدون نیاز به هیچ دانش فنی محصولات شما از طریق روش های بالا قابل نمایش بوده و دیگر نیازی به محصول گذاری جداگانه نخواهید داشت.

 

مزایا در یک نگاه

-امکان فروش آنلاین محصولات

-دارای قابلیت باشگاه مشتریان

-برگزاری قرعه کشی و جشنواره های فروش مناسبتی مانند عید و روز مادر

-امکان درج اطلاعیه از تازه ها،پر فروش ها،تغییر ساعات کاری و...

-امکان نظرسنجی از مشتریان درباره محصولات و فروشگاه

-دارای پنل عمده فروشی و پخش مویرگی

-مدیریت و پیگیری سفارشات

-امکان مشاهده گزارشات آماری و نموداری از فروش، میزان پورسانت ویزیتورها، میزان بازدید مشتریان و نحوه فعالیت آنها

-تولید محتوای اختصاصی و فضای تعاملی در فروشگاه با قابلیت لایک و ثبت نظر مشتریان

-امکان صدور خودکار فاکتور خرید برای مشتریان

-قابلیت پرداخت آنلاین و پرداخت در محل

-امکان مدیریت ویزیتورها و ثبت سفارش آنلاین توسط آنها در هر نقطه از شهر یا کشور

-امکان مشاهده و انتقال سفارشات به پیک درون شهری

-قابلیت محاسبه و دریافت هزینه ارسال پستی

-حضور و غیاب کارمندان بدون نیاز به هیچ دستگاهی

-ارزشیابی کارمندان فروشگاه

-تبادل مشتری با فروشگاه های دیگر موجود در مرکز خرید ترنج

-اعلام خودکار موجود شدن کالاها به مشتریان

-قابلیت معرفی فروشگاه به دوستان توسط مشتریان با هدف افزایش تعداد مشتریان جدید شما



زمان انتظار را برای خرید مشتریان حذف کنید: دسترسی 24 ساعته ، افزایش قدرت انتخاب، صرفه جویی در زمان ، پرداخت  آنلاین یا پرداخت در محل، اطلاع رسانی از طریق پیامک در زمان ارسال سفارش و اعلام خودکار موجود شدن کالا در هنگام شارژ موجودی (با هدف شناخت نیاز واقعی بازار)

اگر شما از مشتری خود مراقبت نکنید رقیب شما این کار را انجام خواهد داد: هزینه جذب مشتری جدید 5 تا 25 برابر بیشتر از حفظ مشتری جاری است پس با راه اندازی باشگاه مشتریان و دسته بندی آنها بر مبنای حجم خرید، اختصاص امتیاز وفاداری، روز تولد،سالگرد ازدواج، معرفی به دوستان و...مشتریان خود را حفظ کرده و به خرید مجدد ترغیب نمایید.

از شر مراحل زمانبر سفارش گیری از طریق شبکه های اجتماعی که سبب نارضایتی و ریزش مشتری می شود خلاص شوید با حذف سوالات تکراری مشتریان درباره قیمت،موجودی،رنگ و ..همچنین با درج اطلاعیه ها، مشتری را در جریان آخرین اخبار فروشگاه قرار داده و با حفظ مشتریان خود در فضای اپلیکیشن از دست دادن ارتباط ایجاد شده با مشتریان در صورت فیلتر شدن شبکه های اجتماعی جلوگیری نمایید.

خریدار نظرات و پیشنهادات مشتریان خود باشید با استفاده از سامانه نظرسنجی از بازخورد مشتریان خود در مورد قیمت، نحوه برخورد کارکنان،کیفیت ارایه خدمات،شرایط محیطی، نقاط قوت و ضعف مجموعه خود آگاه شوید و یک نقشه راه فوق العاده برای برنامه ریزی ادامه مسیر فروش خود داشته باشید.

از خواب کالا و ضرر و زیان جلوگیری کنید به جای اینکه برای انبار مملو از محصولات مختلف و کم فروش دنبال مشتری بگردید با مشاهده سابقه خرید مشتریان برمبنای نیاز آنها محصولات خود را تولید و عرضه نمایید.

مشتریان وفادار شما به میل خود نقش بازاریابان شما را ایفا خواهند کرد مشتری ناراضی حداقل 8 مشتری بالقوه دیگر را به سمت رقبا می کشاند ولی مشتری وفادار، سفیر برند شما خواهد بود و با توجه به اینکه احتمال خرید مجدد مشتریان راضی 6 برابر مشتریان جدید است، با مراقبت بیشتر از این دسته مشتریان و پاسخ به نیازهای آنها می توانید مشتریان وفادار خود را افزایش داده و درآمد ثابت و همیشگی کسب و کار خود را تضمین کنید.

با اولین خرید مشتری را از دست ندهید با ثبت اطلاعات شخصی توسط خود مشتریان در ترنج جهت حفظ ارتباطهای بعدی،صاحب یک بانک جامع اطلاعاتی شده و از آنها استفاده کنید.

به ثبت سفارشات ویزیتورها سرعت بدهید سامانه ثبت سفارش آنلاین ویزیتور که با کاهش رفت و آمد منجر به افزایش سرعت انتقال سفارشات، ذخیره زمان و انرژی جهت کشف بازار جدید و بازدهی بیشتر می شود.

یک ارتباط یکپارچه و آنلاین بین فروشگاه، مشتری، انبار، پیک، ویزیتور، کارمندان داشته باشید.

نظرات کاربران - ۲۸ رأی
۳.۶ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
کاربر بی‌نام
کاربر بی‌نام
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
سلام کد فعالسازی برای چی نمیاد؟
علی
علی
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
کد فعال سازی اصلا نمیاد
من
من
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
اپلیکیشن خوبیه تو بحث گزارشات مشکل داره وقتی ویزیتور حذف کنیم بجا عدم دسترسی ، به کلیه قسمت های مدیریت دسترسی پیدا میکنه و وقتی ویزیتور یا پیک دریافتی ثبت کنه اتومات وارد دریافت و پرداخت ثبت نمیشه