توسعه اینترنت, روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز، تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می کند. بعد از تجربه دیجیکالا، خرید اینترنتی بیشتر با سرعت زندگی مدرن همگام شد و توانست خود را با روحیات و نیازهای رو به رشد مشتریان هماهنگ کند. در حالیکه مشغله های روزانه فرصت لذت بردن از اوقات فراغت را کاهش داده است، صرف زمان های طولانی برای انجام سفرهای درون شهری و خرید نیازهای روزانه معنای خود را از دست می دهد. آنچه در فرصت اوقات فراغت برای افراد در اولویت قرار می گیرد، تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه است. همه این عوامل افراد را مجاب به استفاده از روش های نوین مانند مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان برای انجام فعالیت هایی وقت گیر گذشته می کند، تا قبل از استورلیزارد فرآیند استقبال مشتریان از دیجی کالا ثابت کرد این روش از زندگی مورد علاقه طیف عظیمی از افراد است .