راهنمای پس دادن آنی محصول در کافه‌بازار

اگر در بازار برنامه‌ای را خریداری کرده‌ اید و به هر دلیل از کیفیت آن رضایت ندارید، می‌توانید آن را پس دهید. برای این کار مطابق رویه زیر عمل کنید:

۱- در وب‌سایت کافه‌بازار وارد حساب کاربری خود شوید.

۲- در نوارابزار بالای صفحه وارد قسمت «خریدها» شوید تا لیست برنامه‌های خریداری شده شما نمایش داده شود.

۳- در مقابل برنامه‌هایی که در سه روز اخیر خریداری کرده‌اید عبارت «گزارش مشکل خرید» نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به پس دادن محصول روی این عبارت کلیک کنید.

۴- دلیل پس دادن محصول را در صفحه جدید انتخاب کنید و در قسمت مشخص شده توضیحات مربوط به مشکل خود را درج نمایید، سپس روی گزینهٔ «پس بگیر» کلیک کنید. در همین لحظه برنامه موردنظر از لیست برنامه‌های خریداری‌شده حذف و اعتبار شما بازگردانیده می‌شود.