مشتری | مدیریت کسب و کار

نصب‌های فعال ۵٬۰۰۰+
حجم ۷٫۴ مگابایت
نسخه 1.7.2
با پرداخت درون‌برنامه‌ای

توضیح

❁ مشتری به شما کمک می‌کند تا درآمدها و هزینه‌های خود را مدیریت کنید و به آسانی با مشتریان خود در ارتباط باشید و اطلاعات مربوط به آن‌ها را مشاهده کنید.


افزودن کسب و کار جدید:


هر کاربر می تواند با استفاده از این بخش یک یا چند پروفایل شغلی به صورت همزمان ایجاد و مدیریت کند.


 


باشگاه مشتریان، همکاران و پرسنل:


در این بخش کاربر می تواند برای هر کسب و کار به صورت جداگانه و به تعداد دلخواه مشتری، همکار و پرسنل اضافه کند و مدیریت کاملی بر روی آنها داشته باشد.


 


ارتباط مستقیم:


کاربر می تواند پس از افزودن مشتریان، همکاران و پرسنل با آن ها به صورت مستقیم از داخل برنامه ارتباط برقرار کند. این ارتباط می تواند شامل تماس، ارسال پیامک و یا ارسال پیام در تلگرام باشد.


 


ارسال پیامک گروهی:


کاربر می تواند به صورت هم زمان ار داخل برنامه برای تمام مشتری های خود (مجزا برای هر کسب و کار) پیامک تغییر آدرس، اطلاع رسانی و تبلیغاتی ارسال کند.


 


در آمد ها و هزینه ها :


با استفاده از این بخش برای هر کسب و کار به صورت جداگانه درآمد و هزینه ها توسط کاربر ثبت می شود که در بخش حسابداری قابل مشاهده خواهد بود.


 


حسابداری:


محاسبات و نمودارهای هزینه ها و درآمدهای هر کسب و کار را به تفکیک روز، ماه و سال را به همراه میانگین گیری نمایش می دهد.


 


لیست کالاها و انبارداری:


این قسمت فعلا به صورت آزمایشی به برنامه افزوده شده است و به زودی امکانات بیشتر و کاملتری اضافه خواهد شد.


در این بخش شما می توانید کالاهای خود را با اطلاعات کامل درج کنید. امکان خواندن بارکد و QR کد هم اضافه شده است که کد کالاها را به راحتی برایتان ثبت می کند.


 


مدیریت چک:


در این بخش کاربرمی تواند چک های دریافتی و پرداختی خود را به صورت جداگانه برای هر کسب و کار ثبت نماید و قبل از سررسید آن ها اعلان دریافت نماید و چک های خود را به تفکیک چک های پاس و یا برگشت شده مشاهده نماید.


 


نمایش لیست خرید مشتریان، امکان تعیین ثبت سقف پرداخت و تخفیف


 - نمایش مشتریان طلایی ، نمایش پرداخت ها ، بدهی های مشتریان


 


❁ انتقادات،پیشنهادات و مشکلات احتمالی برنامه را از طریق بخش پشتیبانی با ما در میان بگذارید.


❁ روابط عمومی گروه برنامه نویسی داده پردازان شرق (مشهد)

تغییرات آخرین نسخه

- اضافه شدن بارکدخوان و QR خوان برای ثبت کالا

- درج مشتریان از لیست مخاطبین گوشی

- رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربران

دسترسی‌ها

  • موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)
  • خواندن وضعیت تلفن و شناسه
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • دریافت اطلاعات از اینترنت
  • ir.dadepardazane_sharq.moshtari.permission.C2D_MESSAGE
  • پرداخت از طریق بازار
  • خواندن مخاطبین شما
  • اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • خواندن کارت حافظه
  • کنترل لرزش
  • ارسال پیامک ها
  • مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
  • دسترسی کامل به اینترنت
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه
  • دوربین

در رسانه‌ها

مدیریت کسب و کار با برنامه “مشتری”

هر کسب و کاری که دارین مهمترین و کلیدی ترین دلیل پیشرفت و رونق کارتون اول ” مدیریت ” درست و بعد “مشتری” هاتونه. اگه با مشتری هاتون خوب در ارتباط باشین و بتونین مدیریتشون کنین هم کارتون رو به بهترین حالت رونق میدین هم مشتری های راضی دارین. امروز میخوام در مورد اپلیکیشن مشتری که مدیریت حرفه ای کسب و کار شمارو انجام میده صحبت کنیم.

مدیریت نوین کسب و کار - مشتری زیر ذره بین

امروزه روش‌های نوین و جدیدی برای مدیریت کسب و کار وجود دارند که هر کدام از ما در هر شغل و جایگاهی که باشیم می‌توانیم با این روش‌ها و ابزارها تجارت و درآمد خود را مدیریت و کنترل کنیم. یکی از این ابزارها اپلیکیشن کاربردی مشتری است. اپلیکیشن مشتری با ارائه راهکارهای مفید به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ها، درآمد، کارمندان، چک‌ها و مشتری‌های خود را مدیریت کنید. لطفا در ادامه برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن با ذره بین همراه باشید.

مشتری، اپلیکیشنی برای مدیریت حرفه ای کسب و کار

یکی از مهمترین اصول در موفقیت کسب و کارها، ارتباط موثر با مشتریان و مدیریت امور مربوط به آنهاست. اگر صاحب یک یا چند کسب و کار هستید و میخواهید با مشتریان خود همیشه در ارتباط باشید، برنامه مشتری در این راه به شما کمک میکند. در ادامه با ما همراه شوید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی بپردازیم.

معرفی اپلیکیشن مشتری | تعامل بهینه با کسب‌وکارتان

مورد جالب در بخش درآمدها این است که شما می‌توانید مشتریانی را که قبلاً ثبت کرده‌اید، در اینجا انتخاب کنید و هم‌چنین...