کریوت راهکاری هوشمند برای برنامهریزی توزیع و مدیریت ناوگان است. نرمافزار ابری کریوت هزینه عملیات شرکتهای پخش را به میزان قابل توجهی کاهش داده و بهرهوری آن را افزایش میدهد. با اتکا بر الگوریتمهای هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ به کار رفته در محصول کریوت، عملیات توزیع به سادگی قابل اجرا خواهد بود و سودآوری بیشتری نصیب شما خواهد کرد.
نرمافزار تحت وب کریوت وظیفه برنامهریزی بهینه توزیع و پخش و همچنین نظارت جامع و کامل ناوگان را بر عهده دارد. در این نرمافزار به حوالهساز اتوماتیک، مسیربندی بهینه هر یک از خودروهای ناوگان، موقعیت لحظهای خودروها، آمار و اطلاعات بر روی نقشه، یکپارچهسازی از طریق API، نرمافزار ارتباط با رانندگان، گزارشهای کامل بر اساس تمامی پارامترهای لجستیکی و بسیاری از امکانات دیگر دسترسی دارید.
کاربران کریوت قادر خواهند بود تا لیست فاکتورهای فروش خود را از طریق فایل اکسل و یا یکپارچهسازی از طریق API وارد نرمافزار کرده و تنها با یک کلیک و در کوتاهترین زمان ممکن به کم هزینهترین و بهینهترین برنامه روزانه پخش خود دسترسی داشته باشند. عوامل بسیاری همچون پنجره زمانی تحویل، ترافیک، نوع محموله، ظرفیت خودرو، اولویت مقاصد، مشتریان ویژه، تعداد ترمزها و میانگین سرعت راننده در الگوریتمهای برنامهریزی و بهینهسازی پخش کریوت لحاظ میشوند. امکان شخصی سازی برنامهریزی توزیع و پخش، محول کردن ماموریتها به خودرو و راننده دیگر و اضافه کردن ماموریت جدید به لیست روزانه رانندگان نیز از دیگر امکانات نرمافزار کریوت برای مدیران است. کاربران میتوانند برنامه روزانه هر خودرو را از طریق اپلیکیشن رانندگان کریوت که بر روی تلفن همراه نصب میشود، به اطلاع موزعین و رانندگان خود برسانند.
کاربران با استفاده از مدیریت ناوگان کریوت میتوانند در لحظه به موقعیت دقیق تمامی خودروهای ناوگان خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشند، از زمان تخمینی تحویل کالا مطلع شوند و روند انجام کار تمامی ناوگان خود را با دقت در نظر بگیرند. با کمک کریوت میتوانید بازه زمانی کوتاهتر و دقیقتری به مشتریان خود ارائه دهید و با اخذ امضای الکترونیک تجربه تحویل دلپذیری برای تحویل گیرنده رقم بزنید تا سطح رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهید. گزارشهای جامع کریوت در تمامی سطوح ناوگان، ضمن گسترش بینش کاربران از عملکرد عملیات توزیع خود، میتواند به عنوان ابزار هوش اقتصادی (BI) در تصمیمگیریهای استراتژیک سازمان شما به کار گرفته شود.