نصب | <۱۰ |
From ۱ Rates | 5 |
Category | استراتژی |
Size | ۸ مگابایت |
Last Update | ۹ آبان ۱۴۰۱ |
نصب | <۱۰ |
From ۱ Rates | 5 |
Category | استراتژی |
Size | ۸ مگابایت |
Last Update | ۹ آبان ۱۴۰۱ |
_ اجرای مستقیم بازی، بدون نیاز به دانلود دیتا و شبیه ساز.
_ بدون تبلیغات.
_ بدون نیاز به اینترنت.
_ فایل دیتای فشرده و کم حجم.
_ امکان ذخیره و فراخوانی بازی در هر نقطه از بازی که شما بخواهید.
هدف بازیکن در Black Hole Rising که در تمام سریهای Nintendo Wars مشترک است، شکست دادن همه دشمنان است، گاهی اوقات با انجام اهداف ویژه. به طور کلی، بازیکن می تواند با شکست دادن تمام نیروهای دشمن یا با تصرف مقر دشمن برنده شود. در نقشههای کمپین خاص، اهداف ویژهای وجود دارد، مانند تصرف یا تخریب برخی ساختمانهای کلیدی، مانند Black Cannon، یک ویژگی جدید در Black Hole Rising
حالت کمپین
حالت Campaign در Black Hole Rising با نسخه قبلی خود Advance Wars متفاوت است زیرا انتخاب ماموریت غیرخطی است. این کمپین در پنج قاره بازی انجام می شود، که هر کدام بر روی یکی از پنج کشور در بازی تمرکز دارند. بازیکن به عنوان یک یا چند افسر فرمانده کشورهای قهرمان بازی می کند و با آنتاگونیست بازی یعنی سیاه چاله مبارزه می کند. هر قاره با چندین ماموریت شروع می شود که بازیکن می تواند از بین آنها انتخاب کند. پس از برآورده شدن برخی الزامات، ممکن است مأموریت های جدید در دسترس باشند. هنگامی که کمپین معمولی کامل شد، یک کمپین سختتر سختتر، در رگه کمپین پیشرفته جنگهای پیشرفته، میتواند باز شود، که عموماً شامل نقشههای اصلاحشده و واحدهای شروع میشود.
تکمیل یک ماموریت مبارزات انتخاباتی یا اتاق جنگ، بر اساس چندین معیار، رتبه ای را برای بازیکن کسب می کند.هنگامی که کمپین کامل شد، به بازیکن یک رتبه کلی داده میشود و به رتبههای بالاتر با محتوای قابل بازگشایی بیشتر در فروشگاه درونبازی پاداش میدهد.
در این نقشه اتاق جنگ که شامل خطوط لوله و سیلوهای موشکی است، پیاده نظام در سمت چپ در حال پرتاب موشکی است که به تمام واحدهای موجود در مکان نما در سمت راست آسیب می رساند. ارتش Orange Star همچنین دارای دو واحد جدید این بازی به نام Neotank است.
حالت های دیگر
بسیاری از حالت های اضافی Black Hole Rising نسبت به مدل قبلی خود بدون تغییر باقی می مانند. در اتاق جنگ، بازیکنان در نقشههایی قرار میگیرند که در آنها باید دشمنانی را که معمولاً در ابتدا مزیت دارند، شکست دهند. حالت Versus به بازیکنان این امکان را می دهد که از یک نقشه از قبل موجود یا یک نقشه ساخته شده توسط کاربر استفاده کنند و یک بازی با تنظیمات سفارشی تنظیم کنند. حالت Versus را می توان برای ایجاد بازی هایی که علیه هوش مصنوعی رایانه یا سایر بازیکنان با استفاده از گیم پلی hotseat انجام می شود استفاده کرد. بازیهای چند نفره با بیش از یک کنسول بازی با حالت لینک امکانپذیر است و نیاز به استفاده از یک کابل پیوند گیمبوی پیشرفته دارد.
در حالت طراحی، بازیکنان میتوانند پالتهای رنگی را برای افسران فرمانده موجود ویرایش کنند (پس از اینکه بازیکن پالتها را باز کرد) یا نقشههای خود را ایجاد کنند.در ویرایشگر نقشه، اندازه نقشه ثابت است و بازیکن نمی تواند از هیچ یک از ساختمان های جدید سیاه چاله معرفی شده در Black Hole Rising استفاده کند. همچنین قوانین خاصی وجود دارد که بازیکن باید به آنها پایبند باشد تا نقشه قابل بازی در نظر گرفته شود. نقشههای ایجاد شده در این حالت را میتوان در کارتریج بازی ذخیره کرد و میتوان آن را در حالتهای چند نفره بازی کرد یا با استفاده از کنسولهای متعدد با یک کابل Game Boy Advance Game Link به کارتریجهای بازی دیگر ارسال و دریافت کرد.
Battle Maps بهعنوان فروشگاه بازی باقی میماند و به بازیکنان این امکان را میدهد تا با صرف امتیازات کسبشده در سایر حالتهای بازی، محتوای جدیدی را برای بازی خریداری کنند. با پیشرفت بازیکن در بازی، محتوای جدید برای خرید در دسترس قرار می گیرد. محتوای موجود برای خرید شامل افسران فرمانده جدید، نقشهها و پالتهایی است که به بازیکنان اجازه میدهد تا افسران فرمانده را در حالت طراحی رنگآمیزی کنند.
ویژگی های جدید
Black Hole Rising از نظر گیم پلی اصلی تقریباً مشابه بازی قبلی است. تنها موارد اضافه شده به محتوای کلی بازی بود. هشت افسر فرمانده جدید به یازده نفر اصلی بازی میپیوندند و در مجموع به نوزده نفر میرسند. بسیاری از نقشههای جدید برای حالت Versus و War Room اضافه شدهاند، اگرچه بیشتر نقشههای جدید و افسران فرماندهی در ابتدای بازی برای استفاده در دسترس نیستند و پس از برآورده شدن شرایط خاص باید از فروشگاه درونبازی خریداری شوند.
تنها یک واحد جدید، Neotank، به مجموعه اصلی در Advance Wars اضافه شد.دو ویژگی جدید زمین معرفی شد: سیلو موشک و خط لوله (به همراه درزهای لوله شکستنی آن). سیلو موشکی را میتوان توسط نیروهای پیاده شلیک کرد تا به منطقه آسیب وارد شود و خطوط لوله مانند دیوارهای غیرقابل عبور عمل میکنند. به دلیل عملکرد آن به عنوان یک دیوار، بازیکنان می توانند از آن برای ایجاد نقشه های کوچکتر از ابعاد پیش فرضی که ویرایشگر نقشه ارائه می کند استفاده کنند، چیزی که در نسخه قبلی بازی امکان پذیر نبود.
در کنار دو ویژگی زمین، ساختمانهای جدید و خاص سیاه چاله نیز در Black Hole Rising معرفی شدند، اگرچه آنها فقط در کمپین بازی یافت میشوند. این ویژگیها مستقیماً بر گیمپلی مأموریتهایی که در آنها یافت میشوند تأثیر میگذارد و اهداف جدیدی مانند تخریب یا تسخیر یکی از این ساختمانهای خاص را برای بازیکن ایجاد میکند. نمونه ای از چنین ساختمانی توپ سیاه بزرگ است که در هر نوبت به یک واحد غیر سیاه چاله شلیک می کند و به آن آسیب وارد می کند. خواص تخریب پذیر مانند توپ سیاه دارای "سلامت" است که با نماد قلب نشان داده می شود. هنگامی که واحدها به ملک حمله می کنند، تعداد آنها کاهش می یابد. وقتی به صفر رسید مال از بین می رود.
یکی از ویژگی های کلیدی اضافه شده Black Hole Rising نسبت به نسخه قبلی خود، Super CO Power است. CO Power، که در Advance Wars معرفی شد، یک توانایی ویژه منحصر به فرد برای هر یک از افسران فرمانده بود که میتوانست آن را به عنوان CO متر افسر فرمانده که توسط نبرد پر میشود، راهاندازی کند. CO Powers یا با ارائه مزایای برای واحدهای متحد و/یا با اعمال اثرات منفی بر واحدهای دشمن، بازی را تحت تأثیر قرار داد.[11] Black Hole Rising فرمت CO متر را برای استفاده از ستاره های کوچک و بزرگ تغییر داد، اگرچه اساساً هنوز به عنوان یک متر قابل پر کردن عمل می کند. یک نیروی CO معمولی هنوز با پر کردن ستارگان کوچک در دسترس است، اما یک قدرت فوق العاده قدرتمندتر CO، که در Black Hole Rising معرفی شده است، می تواند با پر کردن ستاره های بزرگ نیز فعال شود.
اگرچه یک سوپر دی اکسید کربن در بسیاری از موارد بهتر از توان معمولی دی اکسید کربن است، بسته به اینکه کدام برق فعال شده است، گاز CO متر به طور متفاوتی تخلیه می شود. در حالی که Super CO Power CO متر را به طور کامل تخلیه می کند، قدرت CO معمولی بسته به مقداری که قبل از CO وجود داشته است مقداری شارژ باقیمانده روی CO متر باقی می گذارد. این اجازه می دهد تا استراتژی بیشتری نسبت به جنگ های پیشرفته داشته باشید، زیرا بازیکن اکنون باید بین استفاده بیشتر از توانایی های ضعیف تر یا کمتر از توانایی های بیشتر تصمیم بگیرد.