بررسی بازی خشم – شبیه به یک آزمایش
مراحل بازی به صورت فرار و کاوش محیطی طراحی شده است. بازی در محیط خود تعداد محدودی نامه با ادبیات گفتاری افراد آسیب دیده پیش روی بازیکن قرار میدهد که قصد سازنده احتمالا افزایش بار عاطفی داستان و پویایی بیشتر محیط بازی بوده است اما به جز نامه و چند شیء محدود که توضیحات ساده و سطحیای برایشان داده چیز دیگری نمیبینیم. به عنوان یک بازیکن قبل از تجربهی این عنوان و چه در حین بازی کردن آن، انتظاری برای وجود چنین قابلیتی نداشتم و فکر میکنم اگر این ویژگی با عمق و تکامل بیشتر در اپیزود سوم پیادهسازی میشد، میتوانست ارزش بیشتری برای مخاطب داشته باشد.