اصول و مبانی برندسازی شخصی

اصول و مبانی برندسازی شخصی

نسخه ۱.۶
<۱۰
نصب فعال
آموزش
دسته
۲
مگابایت
حجم

برندسازی شخصی، مدیریت پویای مسیری است که فرد می خواهد از طریق آن دیده شود و شامل موقعیت یابی مهارت های حرفه ای، ویژگی های شخصیتی، ارزش ها، توانایی رهبری و استعدادها است.


برخی افراد تصور می کنند که برندسازی فقط مخصوص مؤسسات است؛ اما این طور نیست. برندسازی شخصی، شما را مدیرعامل برند شخصی خودتان می کند. این یک مدل قدرتمند بازاریابی است که می تواند در مدیریت شغلی و ساختن شهرت به شما کمک کند در این دوره قصد داریم روشهای ساخت یک برند شخصی و همچنین راه های رشد آن را برای حمایت از اهداف شغل و مارکتینگ بررسی کنیم. در دنیای وب محور امروزی، بیش از هر زمان دیگری می توانیم برندی را که می خواهیم بصورت شخصی و حرفه ای بسازیم و مدیریت کنیم. مدیریت فعال برند شخصی می تواند برای افراد و شرکت هایی که در آن مشغول به کارند، یک برتری در رقابت بدهد. گام های کوچک در مدیریت یک برند شخصی، می تواند تفاوتی بزرگ ایجاد کرد. خوشحالم که شما را با مبانی برندسازی شخصی آشنا می کنم.


 


این دوره آموزشی توسط شرکت معتبر لیندا تولید شده و به صورت اختصاصی توسط مرکز آموزشی مو به مو برای اولین بار ترجمه و خدمت شما ارائه می گردد.


 


www.mooBmoo.com
info@moobmoo.com

 


آنچه در این دوره آموزشی خواهید آموخت:


مقدمه 
خوش آمدید
استفاده از فایل های آموزشی
برند شخصی ما برای این دوره

فصل اول: درک برندسازی شخصی
درک برندسازی شخصی
سه عامل اصلی برای برندسازی شخصی
تعیین اهداف برندسازی شما

فصل دوم: تاسیس برند شما
توسعه و ایجاد وجهه و اعتبار
ساخت هویت آنلاین
توسعه سبک شخصی
توسعه پیوستگی در برند شما

فصل سوم: گسترش برند شما
تعریف حوزه تخصص شما
ایجاد محتوا
وصل شدن به جامعه
ارزیابی موفقیت
گام های بعدی

logo-enamad logo-samandehi