آموزش ایجاد وفاداری در مشتری

دسته آموزش
نصب‌های فعال کمتر از ۱۰۰
حجم ۱٫۶ مگابایت
نسخه 1.5

توضیح

‫در اقتصادی که در آن با اینترنت، ‫تلفن های هوشمند و نظایر آن، ‫ارتباطات گسترده شده؛ قدرت انتخاب مردم به حداکثر رسیده و دیگر مانند گذشته به خرید از شرکت های خاصی محدود نیستند.
اینجاست که وفاداری مشتری برای شرکت ها اهمیت پیدا می کند. در این دوره قرار است به ابزارها و مهارت هایی بپردازیم که برای افزایش مشتریان باوفاتر به شما کمک می کند، و مشتریان باوفاتر به به بهبود کسب و کار شما کمک خواهد کرد. ‬‬



این دوره آموزشی توسط شرکت معتبر لیندا تولید شده و به صورت اختصاصی توسط مرکز آموزشی مو به مو برای اولین بار ترجمه و خدمت شما ارائه می گردد.



www.mooBmoo.com
info@mooBmoo.com


 


آنچه در این دوره آموزشی خواهید آموخت:


مقدمه 
خوش آمدید. 
اهمیت وفاداری 

فصل اول: شناسایی بهترین مشتریان تان
چرا باید مشتریان برتر خود را شناسایی کنید
چگونه مشتریان برتر خود را شناسایی کنید
سوءبرداشت از داده ها

فصل دوم: نفوذ در بهترین مشتریان تان
حفظ و نگهداری وسیله موفقیت 
یادگیری از طریق رفتار خرید بهترین مشتریان تان 
به دست آوردن بازخور صادقانه 

فصل سوم: سازماندهی وفاداری مشتری
نقش کارکنان در حفظ مشتریان برتر 
روش های ایجاد وفاداری مشتری 

نتیجه گیری
طرح ریزی برنامه اقدام 

دسترسی‌ها

  • خواندن کارت حافظه
  • دسترسی کامل به اینترنت
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه