مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری

نسخه ۲.۰
نصب از بازار
با پرداخت درون‌برنامه‌ای
+۱۰
نصب فعال
کتاب‌ها و مطبوعات
دسته
۱
مگابایت
حجم

کسب و کارهای امروزی شرايط رقابتی بسیار پیچیده ای را تجربه می کنند. اين شرايط سبب شده است که شرکتها در هر
کسب و کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوين و مبتکرانه برای استفاده از فرصتهای ناديده شده توسط رقبا و ايجاد
مزيت رقابتی پايدار بمنظور افزايش سود باشند. برای رسیدن به اين هدف سازمان ها ناگزيرند تا از استراتژيها، ابزارها و
سیستمهای نوين در حوزه مديريت کسب و کار استفاده نمايند .
طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره ابزارهای برتر مديريتی، در سال 2013 برای چندمین سال
پیاپی "مديريت ارتباط با مشتری" يا CRM همچنان به عنوان محبوبترين و برترين ابزار مديريتی برگزيده شده است .
طبق تحقیقات شرکت Microsoft نرخ بازگشت سرمايه در پیاده سازی سیستم CRM حدود 243 درصد می باشد.
از آنجائیکه سیستم CRM سابقه زيادی در ايران ندارد، اين امکان وجود دارد که برخی از جنبه های آن برای مديران ارشد
سازمانها شفاف نبوده و کاربردهای وسیع آن شناخته شده نباشد.
مطالب این برنامه حاصل سالها تجربه و فعالیت نويسنده در حوزه مديريت ارتباط با مشتری است. در اين برنامه سعی شده است
که کلیات سیستم مديريت ارتباط با مشتری و نیز کاربردهای آن در حوزه های مختلف مديريت کسب و کار تا حدود زيادی
معرفی گردد.

logo-enamad logo-samandehi