آموزش تمرینات کششی

آموزش تمرینات کششی

Version 1.0
200
Active installs
Sports
Category
3
MB
Size

تمرینات کششی TRX انعطاف پذیری و قدرت تحرک بدن را بهبود می بخشد و شما می توانید حرکات کششی را در هر دو حالت پویا و ایستا بر روی عضلات و تاندون ها قبل و بعد از تمرینات انجام دهید و دیگر نیازی به کسی برای کشش بدن خود ندارید. چنانچه تمام حرکات کششی را می توانید به تنهایی و با یک وسیله انجام دهید و بدین وسیله از خطرات احتمالی در ورزش جلوگیری کرده و حرکات بدون درد را از طریق طیف وسیع و کاملی از حرکات توسعه دهید.   تمرینات TRX از طریق آویزان شدن، حرکت بزرگی در انجام کارآمد و موثر تمرینات ورزشی است و مرزهای میان تحرک، انعطاف پذیری، قدرت بدنی و هماهنگی و افزایش توان قلب را در قالبی بی نظیر و کاملا عملکردی از میان بر می دارد. امروزه حتی بعلت حرکات کششی مناسب و انعطافی در TRX  بسیاری از فیزوتراپ های ورزشی از این وسیله در تجهیزات خود برای مشکلات عضلانی استفاده می کنند.

منبع:www.ghiamat.ir

logo-enamad logo-samandehi