بدنسازی و فیتنس

بدنسازی و فیتنس

نسخه v۱.۰
۵۰۰
نصب فعال
ورزشی
دسته
۲۵
مگابایت
حجم

سلام


برنامه ساخت استیکر

..............

برای آن‌که بتوانید عضلات بدن خود را قوی‌تر کرده و به فرم دلخواه برسید لازم است ابتدا عضلات بدن را به تفکیک شناخته و بدانید چه ورزشی برای کدام عضله مفید است ونحوه ی صحیح حرکات را هم یاد داشته باشید. 

داشتن یک برنامه ورزشی دقیق هم به شما کمک می‌کند تا اندامی متقارن و متوازن داشته باشید. در اینجا برنامه قصدداریم با معرفی نقشه کامل عضلات بدن به عنوان یک راهنمای تصویری، شما را با قسمت‌های مختلف بدن آشنا کنیم.تا از نحوه ی صحیح حرکات آگاه باشید

***علاه بر این ما برای شما یک مربی آنلاین را در اختیار شما قرار دادایم

به یاد داشته باشید که هدف اصلی ساختن یک بدن متعادل و متقارن است و از آنجایی که قسمت‌های پایینی بدن به اندازه قسمت‌های بالایی اهمیت دارند ، تقویت هر گروه از عضلات بدن باید به طور مساوی انجام شود تا باعث ایجاد تعادل و تقارن بدن شود. بعضی از افراد به قسمت‌های خاصی از بدن توجه بیشتری می‌نمایند و برای عضلات بدن به یک اندازه انرژی و وقت صرف نمی‌کنند به همین علت است که گاهی می‌بینیم یک نفر بالاتنه قوی و عضلانی و پاهای کوچکی دارد.

به چنین ناهماهنگی در بدن اصطلاحا "پای مرغ" گفته می‌شود و مسلما اگر قصد شما ساختن بدنی متناسب و زیباست چنینی چیزی مطلوبتان نخواهد بود. اگرچه عضلات پا به تمرین بیشتری نیاز دارند اما نتیجه‌ای که به دست می‌آید بسیار قابل توجه است و ارزش وقت و انرژی بیشتر را دارد. در این برنامه گروهی از عضلات مهم و کلیدی بدن را به شما معرفی می‌کنیم و نحوه ی صحیح حرکات را با تصویر متحرک نشان می دهیم.

ارتباط با مربی آنلاین ما

asegi137@

logo-enamad logo-samandehi