سرقفلی

سرقفلی

نسخه ۱.۳
۱۰۰
نصب فعال
کسب و کار
دسته
۷
مگابایت
حجم

اهمیت فضای مجازی در تبلیغات:

امروزه بیشتر افراد از رده سنی نوجوانان تا میانسالان  وقت خود را  در شبکه های اجتماعی سپری می کنند .این شبکه ها با نفوذ در زندگی مردم تبدیل به مکانی برای زندگی مجازی شده است.

بسیاری از کاربران برای اطلاع از اخبار و دورهمی ها با دوستانشان از این شبکه ها استفاده می کنند، از این رو رهگذران  این شبکه ها خواسته  و یا ناخواسته به مشتری های مجازی تبدیل می شوند به همین دلیل زمینه مناسبی برای رشد و گسترش مشاغل مختلف  در این شبکه ها فراهم شده است.

میزان دستیابی به 1000 مخاطب در یک روزنامه 100 برابر هزینه در برابر دستیابی به همین تعداد در شبکه های اجتماعی می باشد. امروزه 33% افراد از طریق همین شبکه های اجتماعی با برندها ،محصولات و خدمات آشنا می شوند.در دنیای واقعی تجارت یک مشتری پس از دیدن تبلیغات یک محصول نظرش را به 6 نفر خواهد گفت اما در دنیای پر سر صدای مجازی به 6000 نفرانتقال می یابد.



سرقفلی چیست؟؟

شرکت تجارت الکترونیک اندیشکده راه مهر و هنر یکتا (آرمه یکتا) به شماره ثبت 64817 در راستای ورود کسب و کارهای سنتی به دنیای مجازی اقدام به معرفی پروژه سر قفلی نموده است . سر قفلی به زبان ساده یک پاچال در دنیای مجازی است که امکان ارتباط مشتری را با فروشندگان در دنیای مجازی فراهم میکند، همچنین قابلیت ایجاد ویترین،باشگاه مشتریان،سرقفلی های مورد علاقه و ...  برای فروشندگان فراهم شده است.





logo-enamad logo-samandehi