بام - پلتفرم دیجیتال بانک ملی ایران

بام - پلتفرم دیجیتال بانک ملی ایران

نسخهٔ ۴.۹.۲.۳۱۵
نصب +۱۰ میلیون
دسته‌بندی امور مالی
حجم ۳۴ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
بام - پلتفرم دیجیتال بانک ملی ایران

بام - پلتفرم دیجیتال بانک ملی ایران

شرکت داده ورزی سداد
نسخهٔ ۴.۹.۲.۳۱۵
نصب +۱۰ میلیون
دسته‌بندی امور مالی
حجم ۳۴ مگابایت
آخرین بروزرسانی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشاهده‌ی نتایج بررسی آنتی‌ویروس

تصاویر برنامه

معرفی برنامه

جزئیات بیشتر

بام دیگه فقط یه اینترنت‌بانک نیست، یه پلتفرم تمام‌عیار بانکداری دیجیتاله: هوشمندتر، امن‌تر، سریع‌تر و حالا شبیه‌تر به شما.

برای استفاده از اپلیکیشن با نام کاربری و رمز عبور، وارد ‌بام بشین و از داشبورد جدید، دسترسی ساده به خدمات و جست‌وجوی پیشرفته برای پیدا کردن خدمتی که لازم دارین استفاده کنین؛

اگه هم توی بانک ملی حساب دارین ولی بام ندارین با احراز هویت دیجیتال و بدون مراجعه به بانک می‌تونین نصب و ثبت‌نام کنین؛

تو بانک ملی حساب ندارین ولی قصد افتتاح حساب و ثبت‌نام توی بام رو دارین، بدون مراجعه‌ی حضوری به شعبه و در کمتر از سه دقیقه  احراز هویت دیجیتال، افتتاح حساب دیجیتال، ثبت‌نام در بام، صدور کارت، فعال‌سازی پیامک اطلاع‌رسانی تراکنش‌ها، فعال‌سازی رمز پویای کارت، و فعال‌سازی حساب کاربری بام براتون انجام میشه؛ و حالا هم توی بانک ملی حساب دارین و هم بام رو!

یه سرویس جذاب‌ دیگه اضافه شده به نام قلک؛

قلک یکی از قابلیت‌های جدیدِ بام‌ـه، که برای توانمندسازی مالیِ اون‌هایی که خیلی توی معامله در بازارهای مالی حرفه‌ای نیستن ساخته شده؛

با قلک می‌تونین به‌صورت آنی و یا دوره‌ای، در هر زمان پول‌های خردی رو که نیاز فوری بهشون ندارین، توی صندوق‌های درآمد ثابت سرمایه‌گذاری، و سود قطعی و روزشمار دریافت کنین.


امکانات و خدمات اپ بام :

🏦خدمات حساب:

افتتاح حساب دیجیتال،

دریافت صورت‌حساب،

طبقه‌بندی تراکنش‌ها،

انتقال پول (درون‌بانکی، بین‌بانکی):

ساتنا تا سقف روزانه 100 میلیون تومان،

پایا تا سقف روزانه 50 میلیون تومان،

پل تا سقف روزانه ۱۰میلیون تومان،

انتقال پول حساب مشترک و

گواهی تمکن مالی

💳 خدمات کارت :

انتقال کارت‌به‌کارت درون‌بانکی و شتابی تا سقف 10 میلیون تومان،

صورت‌حساب کارت‌های فاقد حساب (بن‌کارت، کارت هدیه و ...)،

دریافت مانده‌ کارت و

بازپرداخت قسط‌های کارت اعتباری

خدمات پرداخت :

خرید شارژ،

خرید بسته‌ی اینترنت،

ثبت و مدیریت شارژ خودکار،

ثبت و مدیریت پرداخت قبض،

پرداخت قبض با استفاده از شناسه یاQR Code،

نیکوکاری و

امکان استعلام و پرداخت خلافی خودرو

🔶 خدمات تسهیلات :

پرداخت قسط‌های تسهیلات ملی و سایر بانک‌ها و

اضافه کردن و پرداخت تسهیلات دیگران

خدمات چک صیادی:

صدور، دریافت، استعلام، انتقال برگه‌ی چک و

کارتابل چک حساب مشترک

سایر ویژگی‌ها :

ساخت آواتار و امکان تغییر عکس پروفایل،

جست‌وجوی پیشرفته،

ورود با اثر انگشت،

انتخاب تم تاریک و روشن،

مدیریت مخاطب‌ها و

ورود با رمز یکبار مصرف آفلاین (بام‌بان)

 

📟 شماره‌ی پشتیبانی 24 ساعته‌ی بام: 1679

 

📱توی شبکه‌های اجتماعی باهاتون در ارتباطیم:

linkedin:

www.linkedin.com/company/baam-bmi

Instagram:

 https://instagram.com/baam_bmi

Telegram:

 https://t.me/Baam_bmi_ir

Bale:

@baam_bmi

سوالات متداول

برای ثبت‌نام در بام بانک ملی لازم است چه شرایطی داشته باشیم؟

لازم است در بانک ملی یک حساب فعال افتتاح کرده باشید، اطلاعات هویتی‌تان صحیح باشد، شماره موبایلتان را در سامانه پیام کوتاه (ساپتا) ثبت کرده باشید و برای کارتتان رمز دوم تعریف کرده باشید.

ورود به سامانه بام بانک ملی چگونه است؟

اگر قبلا در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اید، با فعال‌سازی خدمات در شعبه حضوری بانک، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت می‌کنید. سپس آخرین نسخه اپلیکیشن را از بازار نصب کرده، در صفحه اول یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید. اگر هم پسورد خود را فراموش کرد‌ه‌اید، می‌توانید از گزینه فراموشی رمز استفاده کنید.

آیا می‌توانیم شماره‌حساب‌های مختلف خود را بعد از نصب بام بانک ملی تعریف کنیم؟

البته! هر چند تا حساب فعال که در این بانک داشته باشید، می‌توانید در این اپلیکیشن تعریف کنید.

چگونه رمز حسابمان را از طریق همراه بام ملی دریافت کنیم؟

برای دریافت رمز حساب کافی است شماره کارت و رمز دوم حسابتان را در اختیار داشته باشید.

آیا می‌توانیم به حساب‌های سایر بانک‌ها پول واریز کنیم؟

البته! اگر شماره شبای حساب مقصد را داشته باشید، می‌توانید به‌آسانی انتقال وجه را انجام دهید.

تا چه سقفی می‌توانیم به حساب‌های دیگر پول انتقال دهیم؟

سقف انتقال پول به حساب خود یک میلیارد ریال در روز و سقف انتقال پول به‌صورت کارت به کارت پنجاه میلیون ریال در روز در نظر گرفته می‌شود.

آیا می‌توانیم شماره‌های مرکز پیام کوتاه را وارد کنیم؟

خیر. فقط شماره موبایلی را که در ساپتا ثبت کرده‌اید، می‌توانید در برنامه وارد کنید.

چگونه می‌توانیم شماره موبایل ثبت‌شده در بام را تغییر دهیم؟

روی لینک «رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام» ضربه می‌زنید، با شماره موبایل جدیدتان ثبت‌نام کرده و کلمه عبور را نیز تعریف می‌کنید تا شماره‌تان در بام بروزرسانی شود.

آیا می‌توانیم از طریق بام، سرویس پیامک را فعال کنیم؟

خیر. برای فعال‌سازی پیامک لازم است به‌صورت حضوری به یکی از شعبه‌های بانک مراجعه کنید و با پُر کردن فرم درخواست ساپتا، سرویس پیامک را روی شماره‌تان فعال کنید.

نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام. راه‌حل چیست؟

لینک «رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام» را بزنید، کد ملی و شماره موبایلتان را وارد کنید و نام کاربری و کلمه عبور جدیدی را برای حساب کاربری‌تان تعریف کنید. به همین سادگی!

آیا با این اپلیکیشن می‌توانیم به کارت‌های هدیه پول واریز کنیم؟

خیر. واریز وجه به کارت‌های هدیه بانک ملی ممکن نیست.
 
نظرات کاربران - ۸۳۰،۸۷۷ رأی
۴.۸ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
maaoudkhb
maaoudkhb
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
موقع ورود پیام خیلی دیر میاد و خیلی طول می‌کشه وارد بشه
sara
sara
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
پس از بروز رسانی مشکل ورود به برنامه به وجود آماده است
کاربر بی‌نام
کاربر بی‌نام
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
من پایان هر شب کلیه پرداخت و دریافت روزانه را چک میکنم در کمال تعجب و تاسف دیدم برخی از تراکنش‌های روز دوم و سوم اردیبهشت اصلا نمایش داده نشد...لطف کنید ببینید اشکال کار کجاست تا برنامه ریزی های ما به هم نخوره

در رسانه‌ها